SPLOŠNO
Pred uporabo strani morate pazljivo prebrati navedene splošne pogoje. Z uporabo
te spletne strani se z navedenimi pogoji strinjate. V primeru, da se s pogoji
ne strinjate, Vas prosimo, da spletne strani ne uporabljate.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo poslovanje trgovine na drobno
po pošti ali po internetu Delero šport, Denis Lendero s.p. pravice kupca in poslovni odnos
med ponudnikom ter kupcem.
Splošni pogoji Delero šport, Denis Lendero s.p. so sestavljeni v skladu z Zakonomo varstvu potrošnikov
(ZVPot-UPB2) in na podlagi priporočil GZS ter
mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S trgovino na drobno po pošti ali po internetu Denis Lendero s.p.
(v nadaljevanju »trgovina« ali »SLOTISK«) upravlja podjetje Denis
Lendero s.p., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).
Ob registraciji v spletno prodajo SLOTISK obiskovalec pridobi
uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, in geslo.
Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z
vnešenimi podatki. S potrjeno registracijo preko elektronske pošte obiskovalec
postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Če uporabnik kadarkoli kasneje
želi svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to
poslati na info@slotisk.si Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti dan ali najkasneje
naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte.
PODATKI O TRGOVCU:
Ime podjetja:
Sedež podjetja: Apače
142, 2324 Lovrenc na Dravskem polju
Davčna številka: SI78432561
Matična številka
podjetja: 6729517000
IBAN SI56 6100 0001
0619 422 (DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA)
BIC koda: HDELSI22
Kontakt:
070 735 155
+386 (0)70 735 155
E-naslov: info@slotisk.si
CENA IN AŽURNOST PODATKOV
Vse cene v spletni
trgovini www.delero.si so navedene v EUR in vsebujejo davek na dodano vrednost
(DDV). Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti svojo davčno
številko. Ponudnik skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnosti podatkov,
ki so na spletni trgovini www.slotisk.si. Možno je, da
ponudnik ne utegne sočasno spremeniti podatkov. V takem primeru se kupca
obvesti o spremembah in omogoči preklic naročila oziroma predlaga rešitev, ki
bo v obojestransko zadovoljstvo.
Cene veljajo ob
sklenitvi pogodbe oziroma v trenutku potrditve nakupa s strani kupca.
Pridržujemo si pravico
do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
KORAKI NAKUPA - SKLENITEV POGODBE ALI NAROČILA
Pred začetkom naročila
se mora obiskovalec spletne trgovine registrirati kot uporabnik.
Po registraciji lahko uporabnik začne postopek naročila.
Ko uporabnik v spletni trgovini www.slotisk.si najde artikel,
ki ga želi naročiti, ga vstavi v košarico, s klikom na gumb "v
košarico".
Koraki nakupa iz
košarice:
·
Uporabnik v košarici izbere količino artiklov katere želi naročiti, ter jih
potrdi s klikom na gumb "na blagajno"
·
Uporabnik nato izbere naslov plačnika
·
Uporabnik izbere naslov in način dostave
·
Uporabnik izbere način plačila izbranega blaga
·
Uporabnik potrdi, da se strinja s pogoji poslovanja, v nasprotnem primeru
ni mogoče zaključiti naročila
·
Uporabnik še zadnjič pred oddajo pregleda naročilo in ga potrdi s klikom na
gumb "Potrdite naročilo".
Po zadnjem koraku je naročilo zaključeno in oddano. Po oddaji naročila dobi uporabnik elektronsko sporočilo s potrditvijo in podatki o naročilu.
E-sporočilo se na naslov, ki ste ga navedli ob naročilu, pošlje takoj po končanem postopku. Prosim, da preverite tudi svoj predal za nezaželeno oziroma vsiljeno pošto
NAROČILO POTRJENO
Najkasneje v roku 48
ur ponudnik pregleda naročilo in si pridržuje pravico, da od dneva nakupa
enostransko odstopi od pogodbe, v kolikor izbrani artikel ne bi bil več na
zalogi oziroma ga ni možno dobaviti v razumnem roku.V tem primeru se celoten
znesek nakupa vrne kupcu na njegov transakcijski račun. V primeru, da se cena v
času obdelave naročila spremeni, se ponudnik zavezuje, da bo poizkusil ponuditi
uporabniku nižjo ceno ali ponuditi ustrezno rešitev, ki bi bila obojestransko
zadovoljiva. Pogodba med ponudnikom in uporabnikom je v primeru potrditve
naročila s sporočilom "Naročilo potrjeno" nepreklicno sklenjena, v
primeru zavrnitve naročila pa pogodba ni sklenjena.
DOSTAVA
Strošek dostave naročila je enoten za celotno Slovenijo in znaša 2,99 eur z DDV, ta strošek je končen strošek.
Ob naročilu nad 40€ je dostava po Sloveniji brezplačna.
Naročeno blago vam bo
dostavljeno v roku od 2 do 10 delovnih dni od trenutka oddaje naročila, običajno pa naslednji delovni dan. V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ni mogoče odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo naknadno po elektronski pošti ali telefonsko . V primeru večjih
naročil se trgovec ter kupec za rok dobave dogovorita po telefonu oziroma
elektronski pošti.
Za dostavo izven
območja Republike Slovenije lahko uporabnik pošlje zahtevo ponudniku, da
pripravi ponudbo za dostavo, vključujoč rok dobave ter strošek dostave
Kupec izven Republike
Slovenije je seznanjen, da je strošek dostave odvisen od teže pošiljke.
Prodajalec kupca seznani s ceno dostave v pregledu naročila, preden kupec
potrdi naročilo.
MOŽNOSTI PLAČILA
Sprejemamo kreditne kartice različnih
ponudnikov (Visa, MasterCard, BA Maestro,).
Spletni servis za varno plačevanje s kreditnimi karticami in drugimi plačilnimi sredstvi. Če ste uporabnik PayPal-a, se lahko prijavite z uporabniškim imenom in geslom in nadaljujte. Preusmerjeni boste na PayPal, kjer lahko dokončate plačilo.
Po oddaji predračuna bo kupec preko elektronski pošte prejel predračun z
vsemi podatki za plačilo. Znesek predračuna lahko poravna s pomočjo nakazila na
TRR račun podjetja De Lero šport, prodaja športnih oblačil in obutve, Denis
Lendero s.p. številka transakcijskega računa SI56 6100 0001 0619 422, ki je
odprt pri (DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA). Nakazilo lahko opravi preko
posebne položnice ali z uporabo BN02 obrazca v spletni banki. Po prejeti
transakciji nakazila na TRR podjetja ,Delero šport, Denis Lendero s.p., bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti s priloženo potrditvijo
naročila. Predračun je za kupca do plačila zneska neobvezujoč. Kupec lahko od
naročila odstopi na način, da predračuna ne plača. Predračun postane po poteku
veljavnosti neveljaven in neobvezujoč za ponudnika, tudi v primeru, če kupec
plača predračun po poteku veljavnosti
NAKUP ZA PRAVNE OSEBE
Če želite račun na
podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika
je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in
drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih
pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v
14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične
osebe).
Vračilo kupnine za
pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako
veljajo Splošni pogoji poslovanja, več o možnostih vračil v okviru
garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju te strani.
Pravnim osebam ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
Sprejemamo kreditne kartice različnih ponudnikov (Visa, MasterCard, BA Maestro,).
Spletni servis za varno plačevanje s kreditnimi karticami in drugimi plačilnimi sredstvi. Če ste uporabnik PayPal-a, se lahko prijavite z uporabniškim imenom in geslom in nadaljujte. Preusmerjeni boste na PayPal, kjer lahko dokončate plačilo.
Po oddaji predračuna bo kupec preko elektronski pošte prejel predračun z vsemi podatki za plačilo. Znesek predračuna lahko poravna s pomočjo nakazila na TRR račun podjetja De Lero šport, prodaja športnih oblačil in obutve, Denis Lendero s.p. številka transakcijskega računa SI56 6100 0001 0619 422, ki je odprt pri (DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA). Nakazilo lahko opravi preko posebne položnice ali z uporabo BN02 obrazca v spletni banki. Po prejeti transakciji nakazila na TRR podjetja ,Delero šport, Denis Lendero s.p., bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti s priloženo potrditvijo naročila. Predračun je za kupca do plačila zneska neobvezujoč. Kupec lahko od naročila odstopi na način, da predračuna ne plača. Predračun postane po poteku veljavnosti neveljaven in neobvezujoč za ponudnika, tudi v primeru, če kupec plača predračun po poteku veljavnosti
ODSTOP OD POGODBE, VRAČILO BLAGA
Pri pogodbah,
sklenjenih na daljavo, ima potrošnik v skladu z zakonom, ki ureja varstvo
potrošnikov, pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju
sporoči , da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo
odločitev.
Kupec naročenega blaga
v spletni trgovini www.slotisk.si, ima v skladu s prej
navedenim zakonom, pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na
e-naslov: info@slotisk.si ali na tel:
00386 (0)51 342 495, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti
razlog za svojo odločitev.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden
strošek vračila blaga.
O nameravanem vračilu nas pisno obvestite in sicer na kontaktni
e-mail: info@slotisk.si ali na tel:
00386 (0)51 342 495.
Blago je potrebno
vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od
pogodbe (nakupa). Rok začne teči en dan po datumu prevzema naročenega blaga. V
namen odstopa od pogodbe lahko potrošnik neobvezno uporabi priložen
vzorčni odstopni obrazec. Ne glede na obliko
odpovedi mora potrošnik podjetju predložiti kopijo računa.
Prejeto blago mora
vrniti nepoškodovano, nespremenjeno in v originalni embalaži.
Podjetje vrne prejeta
plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, v kolikor
pa se kupec strinja pa se vplačani znesek naročenega blaga vrne na TRR
uporabnika. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče,
najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.
Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja
evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu po predhodnem dogovoru izvede z
nakazilom na njegov transakcijski račun. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler
ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago
poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.
Vrnjeno blago pošljite
na naslov: , Delero šport, Denis Lendero s.p., Apače 142, 2324 Lovrenc na Dravskem polju.
Prosimo, da nas pred vračilom blaga obvestite na e-naslov: info@slotisk.si ali na tel:
00386 (0)51 342 495
Razen če sta se
pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od
pogodbe:
1.
o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno
njegovim osebnim potrebam;
3.
o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
4.
o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je
opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega
soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo
podjetje v celoti izpolni;
5.
o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če
je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
6.
o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah
za dobavo takih publikacij;
7.
o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja
ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
8.
o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi
predmeti;
9.
o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga,
najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri
katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem
datumu ali v točno določenem roku;
10. o dobavi
digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je
opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega
soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
GARANCIJE IN STVARNA NAPAKA
Reklamacijo iz naslova
stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja v skladu z zakonom, ki ureja varstvo
potrošnikov za vsako kupljeno blago v spletni trgovini www.slotisk.si, v kolikor ima
kupljeno blago stvarno napako.
Napaka je v skladu z
zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov, stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za
promet
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo
kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti
znana
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali
molče dogovorjene oziroma predpisane
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom,
razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Iz naslova stvarne
napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2
mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago
prevzeto s strani kupca.
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, vračilo
plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo
plačanega zneska.
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu
o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek
pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku
8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora
trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.
Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in
nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona, ki
ureja varstvo potrošnikov.
Obrazec za uveljavitev
stvarne napake se nahaja tukaj. Prosimo vas, da izpolnjen
obrazec za uveljavljanje stvarne napake na kupljenem blagu posredujete na
e-naslov: info@slotisk.si
Vrnjeno blago pošljite
na naslov: Delero šport, Denis Lendero s.p., Apače 142, 2324 Lovrenc na Dravskem polju
Prosimo, da nas pred
vračilom blaga obvestite na e-naslov: info@slotisk.si ali na
tel: 00386 (0)51 342 495
SHRANJEVANJE POGODBENEGA BESEDILA
Kupoprodajna pogodba
(t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki
shranjena na strežniku Delero šport, Denis Lendero s.p., in je potrošnikom na voljo preko »moj račun« in elektronske pošte. Splošne
pogoje poslovanja lahko kadar koli preberete na tej spletni strani.
PRITOŽBE IN SPORI
V primeru pritožb,
sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko 00386
51342495, ali po elektronski pošti na info@slotisk.si. Pritožba se odda
preko e-naslova info@slotisk.si. Postopek obravnave
pritožbe je zaupen.
Na vse pritožbe se bo
podjetje Delero šport, Denis Lendero s.p., odzvalo po elektronski pošti ali telefonsko v
najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Podjetje Delero šport, Denis Lendero s.p., ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega
reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora
(skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov). Kot ponudnik
spletne trgovine na območju republike Slovenije, na svoji strani objavljamo
elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov
(SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje k
trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov registriranega uporabnika: IP naslov,
ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove
za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv
komunikacije s ponudnikom, razen v primeru, kadar zakon določa drugače oziroma,
če bi tako zahtevale pooblaščene osebe državnih organov.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za interne potrebe oziroma
izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in
ostalo potrebno komunikacijo pri poslovanju.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako,
da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno zaščito
svojega računalnika.
Kljub varovanju osebnih podatkov pa ne moremo jamčit za preprečitev morebitnih
nasilnih vdorov v sistem s strani »hekerjev«, zaradi česar ne sprejmemo
odgovornosti in posledic teh dejanj.
Pravica do obveščenosti
Če imate kakršna koli
vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali kako so vaši
osebni podatki obravnavani, se lahko brez zadržkov obrnete na nas.
Na podlagi vaše zahteve vas bomo nemudoma obvestili - pisno in v skladu z
ustreznimi predpisi - kateri osebni podatki so bili zbrani med obiskom spletnih
mest podjetja Delero šport, Denis Lendero s.p.
Namen uporabe
Soglasje k hrambi,
obdelavi in posredovanju osebnih podatkov s sodelovanjem v nagradnih igrah ali
izpolnitvijo prijavit v enega obrazca za pridobitev različnih ugodnosti, kot je
kupon za cenejši nakup, uporabnik dovoljuje podjetju Delero šport, Denis Lendero s.p. obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom
o varstvu osebnih podatkov.
S podanim soglasjem uporabnik dovoljuje podjetju Delero šport, Denis Lendero s.p., da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke
za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za
ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za
raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje
e-novic in drugega oglasnega gradiva, obveščanju uporabnikov o storitvah
spletnega trgovine www.delero.si, ter povezanih oseb in za druge oblike uporabe
posredovanih podatkov, v katere v katere uporabnik spletne strani posebej
privoli.
Navedene podatke lahko podjetje, Delero šport, Denis Lendero s.p. obdeluje za lastne potrebe
do preklica privolitve z zahtevo za odstranitev osebnih podatkov iz baze. V
času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik na zahtevo možnost vpogleda in
ažuriranja podatkov v bazi podatkov.
ODGOVORNOST
Ponudnik skuša čim
bolje skrbeti ter zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni
na spletni strani. Kljub temu, pa se lastnosti artiklov, dobavni rok in cena
spreminjajo, tako obstaja možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo
popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o
spremembah ter omogoči odstop od nakupa ali zamenjavo naročenega artikla. V
primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca
o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru
kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v
obojestransko zadovoljstvo. V primeru nepredvidene spremembe cen določenega
izdelka ali nezmožnosti dobave, si ponudnik pridržuje pravico odstopa od
pogodbe.
Čeprav se ponudnik
trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse
fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti
izdelka.
Trgovec ne daje
garancije ali jamstva za točnost informacij, prav tako ne prevzema nobene
odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah tega spletnega
mesta.
Trgovec ni odgovoren
za občasno nedelovanje strani, morebitno nepravilnost podatkov in tudi ne za
morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ter
nezmožnosti dostopa in uporabe informacij na teh spletnih straneh